rss
twitter
  •  
Головна » Статті » Гумор

У категорії матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Дата: 27.09.2010

Джо Ківетт (Joe Kivett) організував дуже незвичайний бізнес - він створює "живі картинки" на стадіонах. Напевно ви бачили як частина глядачів в одне мнгновеніе піднімають кольорові картонки і на лавах вибудовується величезна картина. Організацією подібних перфомансів і займається Ківетт на сайті CardStunts.com.
Кожен, хто хоче відчути себе частиною єдиного цілого може зареєструватися на сайті і придбати невеликий плакат з певним кольором, залежних від його місця. Вартість "картонки" зовсім невелика - $ 0,9 - $ 2 (2002 р.), але так як в цьому беруть участь тисячі глядачів дохід у Джо вельми непоганий. За 2004 рік він заробив $ 350 000 і це при його власних вкладеннях на початковому етапі всього в тисячу доларів.
Гумор | Переглядів: 439 | | | Коментарі (0)

49

Дата: 22.09.2010

В одній з ідей бізнесу ми піднімали тему продажу автографів знаменитих людей через Інтернет, варто відзначити що на Заході подібні «фанатські» штучки коштують великих грошей і це вже ціла індустрія. Але бог з Заходом, у них і менталітет інший і достаток на кілька порядків вищі. Але з автографами все ясно і в нашій Раше можна замовити будь-який автограф у тому числі і через Інтернет, цікавий інший товар ліпограмми, відбитки губ «зірок».
Гумор | Переглядів: 483 | | | Коментарі (0)

36

Дата: 18.09.2010

Листівки для чоловіків - така спеціалізація у проекту Malemark, нового гравця на ринку вітальній поліграфії. Одержувачами цих креативних паперових листівок можуть бути як джентльмени, так і леді, але всі листівки об'єднує чоловічий погляд на речі. А так як головні одержувачі листівок, все-таки, панночки, то відносинам підлог в продукції Malemark приділено особливу увагу.
Гумор | Переглядів: 583 | | | Коментарі (0)

20

Дата: 18.09.2010

При поєднанні відомих речей часто народжується щось нове і цікаве. Причому спонтанно без всякого початкового комерційного розрахунку. Так відомого дизайнера Владиславу Новикову-Барковського (Red Richman Creative Studio) прийшла ідея випустити настінний календар з відривними датованими презервативами замість звичних аркушів паперу - і кумедно і функціонально.
Гумор | Переглядів: 338 | | | Коментарі (0)

19