![]() У Росії багатомільйонний ринок пива контролюють кілька виробників-важковаговиків. Вони
забезпечують населення відносно дешевим і зберігаються місяцями
пастеризованим «мертвим» пивом, залишаючи невеликим пивних заводам і
пивоварня лічені відсотки ринку. У Європі справа йде інакше. Там більше половини ринку належить малим пивоварня, які потроху варять справжнє, «живе» і майже домашнє пиво. При
цьому у господарів малих пивоварень, як правило, немає ресурсів для
виходу на масовий ринок, і пиво варять для своєї локальної території,
продаючи його на розлив у місцевих питних закладах.
Їжа і напої |
Переглядів: 344 |
|
| Коментарі (0)
|
| Головна » Статті » Їжа і напої |
| У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 11-12 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
|
Дата: 18.09.2010
![]() За
роки роботи виробники «джанк-фуду» (на жаль, гідного російської назви
цієї біди немає, тільки близький переклад «сміттєва їжа») свою
продукцію ввели в кожну торгову точку і, найгірше, переконали дітей і
батьків її купувати. Масова
реклама, приваблива упаковка та періодичні маркетингові завлєкалочки
стали причиною погіршення харчування дітей та дорослих. Виробники здорової їжі виявилися змушені приймати ті ж заходи для відвоювання ринку.
Їжа і напої |
Переглядів: 893 |
|
| Коментарі (0)
|
23
1-10 11-12



