rss
twitter
  •  
Головна » Статті » Туризм

GPS-путівник як бізнес-ідея
 
По-новому використовувати можливості системи позиціонування GPS для сфери туризму придумали у видавництві «Навколо світу». І не просто вигадали, а реалізували ідею. Нещодавно розпочато виведення на ринок проекту GPS-Путівник «Навколо світу ».

Завдяки новому продукту любителі сольного туризму можуть без екскурсовода слухати і дивитися через свій мобільний гаджет опису пам'яток. І це при автоматичному визначенні путівником місця розташування господаря з розповіддю саме про оточуючих красу і при свободі переміщення, обмеженої тільки фізичної кондицією туриста і завантаженим у путівник контентом.

Проект «GPS-Путівник» стартував ще в кінці 2007 року, і на розробку сервісу пішло більше двох років. Програма замислювалася як аудіогід, який автоматично включається при наближенні до пам'ятки. Робота над паперовими путівниками дала авторам програми цінний досвід: вони точно знали, що потрібно самостійного мандрівникові: ніяких маршрутів екскурсії і рук, постійно зайнятих перегортання сторінок. Повнофункціональний мультимедійний аудіогід повинен володіти всією повнотою інформації, і при цьому знайомство з новими містами, їх вулицями і пам'ятниками повинно було стати зручним, простим і в той же час захоплюючим.

При створенні програми, що дозволяє гуляти по місту без прив'язки до заздалегідь встановленим маршрутом, прослуховуючи інформацію про значущі місцях і визначні пам'ятки в тому порядку, в якому вони зустрічаються мандрівникові, довелося відступити від звичних принципів GPS-навігації і в корені переглянути принцип подачі контенту. Був реалізований власний алгоритм обробки сигналу супутника, створено новий формат опису пам'яток з урахуванням сприйняття інформації виключно на слух.



Програма працює за технологією клієнт-сервер і складається з двох основних частин - безкоштовної програмної та платній тематичній. Всі програмні можливості доступні відразу після установки програми-клієнта, контентна частина зберігається на сервері. Користувач купує і завантажує цей контент окремими блоками по мірі необхідності. Один блок контенту - це прогулянка по певній частині міста або автомобільному маршрутом. Кожна прогулянка включає в себе повний набір інформаційних матеріалів: Аудіорозповідь, фотографії визначних пам'яток і текстові описи. Завантажуваний блок займає кілька десятків мегабайт. Його ціна на сайті проекту 59 руб. (Плюс є коробкові набори з декількох прогулянок по 920 крб.).

GPS-Путівник «Навколо Світу» доступний поки для комунікаторів iPhone і гаджетів, які працюють на операційній системі Windows Mobile.

Сьогодні користувачам запропоновано десятки завантажуються прогулянок по Москві, Санкт-Петербургу, автомобільні поїздки в Сергіїв Посад і Суздаль, а також екскурсії по Парижу та Єрусалиму. У планах творців швидке нарощування кількості прогулянок, в тому числі збільшенням кількості російського контенту для закордонних місць. Найближчим часом очікуються Італія і Лондон. Другий напрямок - Росія на іноземних мовах, для іноземців. Також йде робота з розширення підтримуваних системою мобільних платформ.

При створенні контенту «Навколо світу» використовує свої великі напрацювання з видання паперових путівників. Однак для створення аудіоекскурсія не виключається і залучення сторонніх студій і талановитих громадян, які люблять свій край. Ось як це описує Сергій Пархоменко, головний редактор видавництва «Навколо світу» в інтерв'ю «Ехо Москви»:

«... Він (бажаючий створити контент для путівника - прим. Coolidea.ru) зв'язується з нами ... Ми пошлемо йому ... ці інструкції. І він зробить на свій страх і ризик пробну екскурсію. Це обійдеться йому дорого. Ну, для початку там повинен бути професійний студійний звук. Значить, він у себе знайде студію, знайде професіоналів, запише, змонтує це і пришле. І ми це чи купимо, чи ні. За нашими уявленнями, невелика екскурсія повинна уміщатися ... в тисячу з лишком доларів за собівартістю. Тобто людина ризикує ось такою сумою заради того, що ми прослухаємо його екскурсію, скажімо «Класна річ, беремо. Підписуємо контракт з тобою на все місто. Давай п'ять екскурсій протягом найближчих трьох років ». І за це ми йому заплатимо, і заплатимо більше, ніж він витратить ... ».

Є й варіанти взаємовигідної співпраці з просування GPS-путівників, наприклад, шляхом організації прокату аудіогідів. Враховуючи свіжість ідеї, дуже можливо появу й інших її застосувань, наприклад, купівля сервісу «маловідомої» компанією Google та поєднання його з сервісом Google Maps:).
Категорія: Туризм | Додав: mtracker (27.09.2010)
Переглядів: 377 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: